Fabrica de Sclavi – Episodul 2 ( continuare)

In loc de introducere:

 „Ceva trebuie sa ia locul guvernelor, iar puterea privata mi se pare o institutie potrivita acestui scop” David Rockefeller, Newsweek International, 1 feb 1999)

 „Astea nu-s decat prostii sentimentale. Aici facem politica externa, nu regenerare morala” Henry Kissinger 1974, iritat de acuzatiile aduse de aparatorii drepturilor omului.

Fabrica de Sclavi  – Episodul 2 ( continuare)

Regula 2: Inmultirea sclavilor este limitata si se face doar cu aprobarea stapanilor. Doar sclavii agreati de stapani se pot inmulti. Restul trebuie sa dispara. Drepturile lor nu conteaza. Anumite tari ne plac, dar fara populatia din ele.

Vaccinarea Masiva din Brazilia suspectata de a fi un Program de Sterilizare sub acoperire.

Massive Brazilian Vaccination Raises Suspicions of Covert Sterilization Program

 

August 14, 2008 (LifeSiteNews.com) –

 

 

 

Inceputul unui masiv si obligatoriu program de vaccinare in Brazilia a trezit suspiciunile activistilor pro-life ( pro-viata), care au observat ca programul este similar cu cele din ultimii ani care au inclus un agent ascuns de sterilizare in vaccinuri.

Campania care a inceput in ultima saptamana si este promovata de Ministrul Sanatatii Jose Gomes Temporao, un fan pro-avort, sustine ca obiectivele sunt anihilarea rubeolei in natiunea sud americana.

Temporao, care a facut mari eforturi sa impuna legalizarea avorturilor, declara ca este ingrijorat de faptul ca in fiecare an se nasc 17 copii brazilieni , fiecare cu defecte cauzate de aceasta boala, intr-o natiune cu peste 180 milioane de locuitori. Rubeola, in mod normal, este doar ceva mai mult decat o boala jenanta, pentru cei care o contracteaza, cu simptome care trec in catevza zile, pana la cateva saptamani.

Desi numarul de copii afectati de Sindromul Rubeolei Congenitale ( CRS) este mai mic, per total, decat numarul cumulat din UK si Australia in anii 1990, Temporao tinteste spre un program obligatoriu de vaccinare a 70 milioane de brazilieni, ceea ce ar putea sa-l faca cel mai mare program de vaccinare din istorie.

Adolfo Castañeda of Human Life International noteaza ca doar cu 2 ani in urma cercetatorii au constatat ca vaccinul antirubeola folosit intr-o campanie de vaccinare similara in Argentina era contaminat cu Human Chorionic Gonadotropin (HCG), un hormon necesar corpului femeii pentru a fixa in uter ovulul fecundat.

Cand corpul primeste HCG intr-un vaccin, il percepe ca pe un intruder si creaza anticorpi care lupta cu prezenta hormonului in corp. Raspunsul imunologic al corpului este impotriva sarcinii si cauzeaza avort la scurt timp dupa ce apare apare conceptia.

„In 2006, in Argentina a fost o campanie similara cu campania curenta din Brazilia” scrie  Castañeda intr-un recent buletin HLI. „A fost descoperita prezenta hormonului HCG in multe dintre vaccinurile antirubeola. Suspiciunea care a declansat investigatia a fost cauzata de faptul ca erau foarte putine cazuri de rubeola in Argentina, deci nu merita declansata o campanie pe scara larga.”

Castañeda scrie, de asemenea, ca grupul de femei tinta pentru campanie este acelasi sau similar cu cel din alte campanii, care au fost dovedite ca includeau in vaccinuri agenti anti fertilitate.

„Varsta persoanelor care vor fi vacinate este de la  12 la 49 ani pentru femei (perioada reproductiva), si intre 12 si 39 la barbati,” scrie Castañeda. „Varsta femeilor este aceeasi ca cea din campania de vaccinare din Nicaragua, campanie ce a inclus in vaccinuri hormonul care sterilizeaza femeile vaccinate; varsta este similara cu varsta femeilor din Filipine care au primit o alta versiune  a agentului de sterilzare ”

Asa cum noteaza guvernul australian in jurnalul sau Communicable Diseases Intelligence, copiii mici sunt principalul factor de raspandire a bolii iar programele foarte eficiente din SUA si Australia s-au focusat pe acest grup. (http://www.health.gov.au/internet/main/publishing.nsf/conten…)

Dar guvernul brazilian ignora copiii si se concentreaza pe femeile aflate in plina perioada de fertilitate.

Activistul pro-life brazilian Julio Severo (http://www.whale.to/vaccine/severo_h.html ) care se ascunde de guvernul brazilian din pricina refuzului sau de a participa la programele de vaccinare obligatorie, noteaza ca, in mod straniu, chiar si cei care au fost deja vaccinati in copilarie sau care au avut deja rubeola ( deci au imunitate) vor fi obligati de guvern sa fie vaccinati in cadrul campaniei prezente.

„Daca scopul campaniei este de a elimina rubeola, atunci de ce sunt vaccinati si cei care au fost vaccinati deja, anterior?” se intreba Severo pe blogul sau, Last Days Watchman. „De ce sa impui vaccinarea celor care au facut boala in trecut? Este un fapt mai mult decat dovedit ca cineva care a avut rubeola in trecut nu se va imbolnavi din nou”.

Severo spune ca aceasta campanie isi propune sa gaseasca oamenii tinta indiferent unde se aduna sau calatoresc si ca NU exista alta optiune, decat de a fi vaccinat. In fapt, noteaza el, guvernul a facut deja campanie unui caz de persecutare a unei mame, pentru ca unele din vaccinurile obligatorii nu au faost facute de catre copiii ei. I-au fost luati copii din custodie si colegii de serviciu care stiau situatia si nu au raportat au fost persecutati. Povestea a aparut in mass media ca un exemplu pentru cei care s-au gandit sa reziste efortului guvernului de a-i vaccina cu forta.

El precizeaza si faptul ca aceleasi agentii internationale care sprijina campania prezenta acum in Brazilia, au fost implicate de decenii in cercetarea pentru obtinerea unui vaccin de sterilizare si avertizeaza ca aceleasi grupuri, care sunt dedicate avortului si controlului populatiei, nu pot fi de incredere.

„In campaniile de vaccinare in masa din Argentina, Nigeria, Filipine si alte tari, UNICEF a aratat ca stie sa uneasca cele mai urate intentii sub aparentele cele mai angelice: scrie Severo. „In Brazilia avem asigurarea lui Temporao, ca vaccinarea in masa este doar pentru protectia copiilor si a familiilor”.

The Human Laboratory BBC Transcript Nov 5, 1995

“ “Our fertility cycles are all fouled up, some of the women among us have bleeding and miscarriages, some have lost their babies at a very early stage…….Three out of four vials were positive for HCG.” Mary Pilar Veroza

Subject: antifertilty vaccines
Date: April 26, 2005 1:48:06 AM CDT
To: raypoke@mac.com
-Greetings from the Philippines. I would like to respond to your questions on antifertility vaccines because we were involved in investigating the tetanus toxoid vaccines in 1995. We suspected that they contained beta HCG because some of the women who submitted themselves to the mass vaccination program of the government complained of miscarriages and other side-effects. This involved five injections within a year to girls and women starting age 14 to 44, reproductive age. A random sampling of the vials donated by WHO and UNICEF did contain traces of beta HCG. We reported this to the Department of Health but they concluded that these were just noise traces and that the nuclear laboratory tests done were not the proper test to have been conducted. Our suspicions were stronger when we found out that experiments on anti-fertility vaccines using tetanus and cholera were being done in India. Phone call interview with Dr. Talwar of India revealed that he indeed was doing the experiments. But subsequent laboratory tests on other vials conducted by neutral groups were rejected by the government and even Vatican advised us not to make such a big issue out of the anti-tetanus immunizations so we just dropped it after the government committed not to conduct massive anti-tetanus vaccinations anymore but would just give it to pregnant women with full consent. for more information, you can visit this other website .
I am Sister Pilar Verzosa, the national coordinator of Pro-life Philippines. Many

5 responses to “Fabrica de Sclavi – Episodul 2 ( continuare)

  1. Mda ,…traim vremuri apocaliptice…pai asa vor supusi lui atihrist sa omoare copii nostri,pe noi,toata populatia…ca sa se razbune pe Dumnezeu.Dar fi-ti tari Dumnezeu e mult mai puternic si va rasturna toate planurile diabolice.Bucurie multa!

  2. nostrabrucanus, am o problema concreta. poti sa ma ajuti sau sa-mi sugerezi vreo solutie?

    Am inscris-o pe Amalia la cresa de stat si, cand au descoprit ca nu are vaccinurile de la 1 an incoace, m-au dat pe usa afara si mi-au zis ca o primesc numai dupa ce o vaccinez. Le-am zis ca exista legi care permit refuzul vaccinurilor „obligatorii”, am fost si la dir. de sanatate publica (careea i se subordoneaza cresele), dar fara nici un rezultat. Nici n-au vrut sa auda, mi-au zis ca ei au legile lor, legile „colectivitatilor”. Cand mi-au zis sa-mi spuna care sunt, mi-au zis sa le caut singura.
    .
    Sunt presata de timp si n-am nici cunostinte juridice, nici abilitati de negociator, ca sa pot obtine ceva si se pare ca voi fi nevoita sa o vaccinez, totusi, dar as vrea sa reduc riscurile, macar vaccinand-o cu vaccinuri homeopate. La dir.s.p., cand am intrebat daca astea le pot inlocui pe cele alopate, mi s-a spus ca sunt „floare la ureche”…
    Cunosti vreo soputie? Sau pe cineva care a trecut prin aceeasi situatie si si-a facut dreptate?
    Multumesc anticipat!

    • Singurul exemplu pe care pot sa ti-l dau este ceea ce am facut eu pentru copilul meu, dar eu m-am prins tarziu referitor la vaccinuri, asa ca ceea ce este mai jos se aplica la scoaa:
      – am mers la un avocat, m-a costat pe vremea aceea cam 1 mil lei vechi, am obtinut o hartie prin care persoana care era director, DACA refuza admiterea, se incarca de bogdaproste, pentru ca era citata toata legislatia cu privire la ne-obligativitatea vaccinurilor. Hartia am trimis-o prin biroul de avocatura. Hartia continea toate amenintarile de rigoare cu procese in nume personal etc. De la DSP am obrinut hartie ca vaccinarea nu este obligatorie si nu poate fi motiv de discriminare. Hartia am btinut-o tot in urma unei adrese trimisa prin biroul de avocatura.
      – a treia hartie facuta tot cu ajutorul avocatului de atunci continea un text prin care persoana recunoastea, rin refuzul de a primi copilul nevaccinat, ca vaccinurile nu sunt eficiente. Refuzul de a primi un copil nevaccinat intr-un colectiv de copii vaccinati = recunoasterea ca vaccinurile nu fac doi bani. Practic, persoana care exercita functia de director trebuia sa aleaga cu ce afirmatie este de acord: vaccinarea este eficienta asa cum spun producatorii – protejeaza, face, drege un numar de ani – deci nu am de ce sa ma tem de persoanele nevaccinate, sau vaccinarea este frectie la picior de lemn si trebuie sa ma tem de copiii nevaccinati.

      Ambele scrisori au fost insotite de traduceri dupa studii / abstracte de studii referitor la incidenta bolior copilariei in randul copiilor vaccinati si nevaccinati si traduceri dupa abstracturi cu studii de epidemii in randul populatiilor vaccinate.

      In cazul meu, rezultatul a fost ca m-am trezit cu nominalizarea in comitetul de parinti ( mi s-a comunicat la telefon ) si m-am trezit cu intrebari legate de vaccinarea anti HPV desi nu era vorba de copilul meu.

      Din pacate, ceea ce ti-am povestit a fost acum niste ani, intre timp latop-ul meu a fost furat ( de vreo 2 ori ) si nu mai am forma documentelor, ca o puneam pe blog. Eu ma intorc in tara in jur de 10 octombrie si atunci pot sa vorbesc cu un avocat.

      Este foarte adevarat ca voi aplica exact aceeasi strategie si pentru vacinarea anti A(H1N1) si am ales ca copilul meu sa mearga la scoala mai tarziu ( mi-am uat copilul in toate deplasarile incepand cu 20 august ); vreau sa vad ce ordine apar de la Min Bolii din Romania si abia apoi o sa-mi trimt copilul la scoala. M-am perindat prin tari ca Grecia, Franta, Italia si ceea ce mi-au spus doctori aici m-a cam ingrozit; vacinarea se pare ca se va face ( pentru A-H1N1 ) exact in scoli dar medicii si personalul va fi militar. Foarte multi medici si asistente din civil au negat vaccinarea, iar guidelines-urile de la WHO ( World Hoax Organization – zis si OMS ) au indicatii de vaccinare fortata in tarile mentionate. Doar ca se va face cu armata, nu cu civili.

      Ceea ce am mai gasit ca fiind interesant: sindicate din tarile mentionate au facut adrese catre asiguratori ( cei cu malraxisul ) si au aflat, cu stupoare, ca NU SUNT protejati in cazul vaccinarii anti A-H1N1, pentru ca asiguratorii nu-si asuma riscurile. Adica medicii, asistentele sunt atacabili la liber! Recunosc .. m-a incantat la culme chestia asta!

Lasă un răspuns

