The New Biology – Where Mind and Matter Meet

The New Biology – Where Mind and Matter Meet
by Dr. Bruce Lipton (http://www.sbgi.edu/cv_pdfs/lipton.cv.pdf) http://www.brucelipton.com/
 Un documentar foarte interesant; pune sub semnul intrebarii vechea paradigm „ce ti-e scris …” si desfiinteaza mitul de dispozitiv mecanic al organismului uman, adaugadu-i mintea si spiritul, de la care vine vindecarea, prin mesajele transmise celulelor si reprogramarii lor prin exprimare. Dupa cum spune dr. Bruce Lipton,  NU GENELE SUNT CELE CARE NE CONDITIONEAZA, ci MINTEA NOASTRA (CREDINTELE, PREJUDECATILE). Genele sunt doar niste efecte ale mintii noastre … Si atentie la rolul proteinelor in organism .. poate devenim mai atenti ce fel de proteine introducem in organism .. modificate , recombinate genetic sau …. ?

”O celula se comporta intotdeauna, dupa cum spun receptorii, care citesc semnalele si daca ajungem sa intelegem asta, este mai simplu sa aflam cum functioneaza lumea si sa aplicam asta in viata noastra, pentru ca am fost inoculati inca de la conceptie, cu credinta ca viata este o permanenta lupta, bazata pe supravietuire, dar nu ne-am intrebat niciodata…cu cine ne luptam ?

 

 

De ce am facut din frica o stare de a fi, in care toate astea ne fac sa aruncam practic sanatatea pe fereastra, fara sa ne analizam niciodata gandurile, pentru ca de fapt, ele dau forma viitorului nostru si sunt de fapt, diapazoanele, care rezoneaza cu lucrurile din mediul inconjurator, iar creierul creeaza evenimente in viata noastra, facandu-te sa te intrebi, atunci cand realizezi…care erau gandurile mele, cand ma plimbam pe strada ?”

 

 

Partea 1: 

Partea a 2-a:

13 responses to “The New Biology – Where Mind and Matter Meet

  1. Îmi plac întrebările pe care le pui şi-mi place şi felul în care o faci. Mi-ai oferit un nou punct de vedere asupra unei realităţi pe care recunosc că nu mi-am supus-o îndoielii. Te citesc de ceva vreme cu mult interes la recomandarea Andrei.

    La tema asta îţi dau dreptate, cel puţin din experienţa proprie a unui practicant amator de yoga care a simţit efectele pe propriai piele. Omul e o fiinţă (adică ceva ce există) care abia începe să-şi pipăie limitele infinitului.

  2. 🙂 Multumesc! Pe mine ma uimeste diferenta intre ceea ce suntem invatati la scoala si ce se intampla in realitate, ce arata studiile, noile descoperiri si ceea ce main-stream media nu prea dezbate.

  3. Pingback: Dr. Bruce Lipton - Noua biologie « Viaţa la ţară

  4. Pingback: Dr. Bruce Lipton - Noua biologie (2) « Viaţa la ţară

  5. Ave!
    Felicitari pentru subiectele abordate.
    Te rog, daca poti sa-mi precizezi si mie sursa de unde pot descarca acest film tradus „The New Biology – Where Mind and Matter Meet”. Iti multumesc pentru tot.

  6. @Delia

    Nu am decat link-urile de pe google video. Eu asa l-am vazut. HAbar nu am cum se poate si daca se poate descarca.🙂

  7. secunda 3 din primul film
    spirit 2000 prezinta
    traducerea freeyourmind
    + freeyour mind and heard@yahoo
    nici nu stiu daca sa trec de secunda 3
    ma enervreza spalatorii de creier

  8. Din CV-ul dr. Lipton rezulta ca a fost in cea mai mare parte a carierei anatomist, ca nu are aproape nici o experienta in genetica si nici o calificare in stiinte ale mintii.

  9. Nu voi face o pledoarie pro domo (sunt psihiatru). E dreptul dvs. sa credeti ca psihiatria nu este o stiinta sau ca nu are legatura cu mintea, Dar m-ati facut curios in legatura cu adevaratele stiinte ale mintii. Oricum, bibliografia citata, destul de scurta, de altminteri, arata clar domeniile de competenta ale domnului profesor Lipton (embriologie, fiziologia si biochimia placii neuromusculare). Imi place mobilitatea dvs intelectuala. Mai trec pe aici

    • Experimentul pe care il citati este preistorie. Si spune mai mult despre institutia spitalului psihiatric decat despre psihiatrie. Critica antipsihiatrica in privinta etichetarii si hospitalismului a fost demult integrata.

    • Stiu ca este dreptul meu. Nu am spus ca psihhiatria nu este o stiinta; dupa dogma actuala / paradigma actuala este o stiinta. Eu am spus ca eu cred ca nu este o stiinta a mintii. Si nici nu vreau sa dezbatem aici legat de psihiatrie pentru simplul fapt ca sunteti .. la mijloc. Unul dintre putinii medici cu sufletul „acasa”. Si un medic cu sufletul prezent, poate vorbi cu pacientul si ii da o pilula maaare, preferabil albaastra , de 2-3 ori pe zi ( nu doar 1 data) si nu-i spune pacientului ca este placebo si va avea cam aceleasi efecte ca si cum i s-ar fi dat cine stie ce medicatie. De ce? Pentru ca va CREDE! Si CREDINTA aia in medic face toti banii. Este credinta in sufletul medicului si in juramantul medicului🙂 Placebo?! Hmm… „taranul Placebo”, cel mai minunat mecanism de vindecare, „la purtator” si gratis! Mmmmm … mintea umana, ce teritoriu de minuni si nefericiri. si totul depinde cum folosesti mintea. O stiinta a mintii? Stiinta Placebo-ului. Sau stiinta care ne face sa CREDEM ca o bere mai scumpa este mai buna decat una mai ieftina, desi singura diferenta este pretul. Berea este aceeasi. Dar perceptia este diferita. Hmm… as inventa tamaduitorul de perceptii🙂 . Sa stie ca „ochiul nu poate fi vindecat daca nu iei seama si la cap. „„Eu (Socrate) am învatat aceasta incantatie, acolo în oaste, de la un medic trac unul din ucenicii lui Zamolxis, despre care se zice ca îi face pe oameni nemuritori. Spunea tracul acela ca (medicii) grecii aveau dreptate sa cuvânteze, asa cum v-am învatat adineauri. Dar, Zamolxis, regele nostru, adauga el, care e si zeu, ne spune ca dupa cum nu trebuie sa încercam a trata ochii, fara sa tinem seama de cap, nici capul nu poate fi tratat netinându-se sema de corp, tot astfel trebuie sa-i dam îngrijirea trupului, dimpreuna cu sufletul. Si iata pentru ce medicii greci nu se pricep la cele mai multe boli : (anume) pentru ca ei nu se cunosc întregul pe care îl au de îngrijit.”Daca acest întreg e bolnav partea nu poate fi sanatoasa. Caci, zicea el (medicul ucenic din scoala zamolxiana), toate lucrurile bune si rele-pentru corp si pentru om în întregul sau-vin din suflet si de acolo curg (ca dintr-un izvor) ca de la cap la ochi. Trebuie deci-mai ales, în primul rând sa vindecam izvorul raului, ca sa se poata bucura de sanatate capul si tot restul trupului. Prietene, zicea el, sufletul se vindeca cu incantatii (descantece). Aceste incantatii sunt vorbele frumoase, care ne fac sa se nasca în suflete întelepciune.

Lasă un răspuns

