Conferinţa LEGITIMA APĂRARE a cetăţeanului faţă de agresiunea statului

Fundaţia „Sfinţii Martiri Brâncoveni”-Suceava

organizează conferinţa LEGITIMA APĂRARE a cetăţeanului faţă de agresiunea statului

conferinţa va fi susţinută de domnul avocat CEZAR AXINTE -vicepresedintele Baroului Constanţa

D I S C U Ţ I I , Î N T R E B Ă R I , S O L U Ţ I I

Din temele abordate:

– gripa mediatică şi vaccinarea „obligatorie”

– Codex Alimentarius sau monopolul alimentelor

– Tratatul de la Lisabona şi dictatura globalizarii

– actele biometrice, tehnologia şi controlul asupra populaţiei

– libertinajul juridic: droguri, prostituţie, incest, pedofilie, avort

– Biserica – intre Trupul lui Hristos si institutie a statului secularizat

– sfinţii temniţelor comuniste

– modele de reacţie la agresiunea unui sistem totalitar ateu

Conferinţa va avea loc la Casa de Cultură – Sala Mică marţi, 10 noiembrie 2009, ora 18 SUCEAVA http://nuvaccinurilor.blogspot.com/2009/11/legitima-aparare-cetateanului-fata-de.html

Dati mai departe.

5 responses to “Conferinţa LEGITIMA APĂRARE a cetăţeanului faţă de agresiunea statului

  1. Am refuzat vaccinul DTP4 si VPO4… La copil ..Am transferat fetita in alta gradinita si am avut probleme foarte mari…In 1 rind medicul mi-a declarat ca nu mi-o primeste fara vaccinile complete… Am mers la policlinica de poe sector pentru a scie refuz si acolo am fost practic agresata psihic descriindumi-se cu lux si amanunte simptomele si urmarile bolilor date…Spunin ca copilul meu este un purtator de virusi si un pericol social pentru copii din jur… Si ultima cind am mers pentru indreptarea in gradinita care se elibereaza in 5 minute ni sa dat un raspuns evaziv de genul va trimitem prin posta daca va semna sefa daca nu nu veti avea loc in gradinita si cu toate acestea nu a cerut nici adresa de contact!!! Ce sa fac?????????????????????? SSSSOOOOOOOOOOSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!

  2. Lasati o adresa de mail, un nr de tel.
    Eu intreb pe cei din Federatia ProVita Ortodoxa.

  3. Am intrebat si mi-au raspuns. Redau mai jos raspunsul pentru a va putea lamuri.

    „Am mai avut astfel de cazuri dar ei s-au desurcat foarte bine in [oras], si s-au inscris la gradinite particulara.
    trebuie mers la DSP care le poate da o hartie ( daca este binevoitor cineva de acolo..) ca poate intra in gradinita.
    Poate spune (!) mama ca acest copil a facut o reactie urata la un vaccin, ca este alergic , un teren atopic ( aici o poate ajuta un medic pediatru) si se contraindica orcie vaccin la cei alergici, mai ales la astmatici.
    Ma mir de o asemenea reactie absurda, ca ea are dreptul sa refuze orice vaccin, iar copilul nu poate avea virusul fiind eradicata poliomielita in Romania! Iar cel mai alergizant vaccin este DTP! cei care fac tratamente homeopatice nu isi vaccineaza copiii, poate gaseste un astfel de medic de familie. Este multa dobitocie la medicii de familie, nici nu cunosc reactiile unui vaccin…”

    Nadajduim sa va fie de ajutor.
    Vede Dumnezeu toate suferintele prin care treceti din grija pentru copilul dumneavoastra si nu le lasa nerasplatite…

  4. Pot sa-ti spun ce am facut eu anul trecut si ce face acum o alta mamica anul acesta.

    Am cerut ca medicul de la gradi sa semneze ca nu primeste pitica si a trebuit sa treaca legile in baza carora refuza si sa scrie negru pe alb ca virusii de la un copil nevaccinat sunt periculosi pentru copiii vaccinati chiar pentru acei virusi . Cum n-a gasit astfel de legi, a trecut ceva de genul „indicatiile si politica” bla bla.

    Eu am mers la un avocat cu hartia respectiva si mi-a dat o hartie raspuns cu care am fost la gradi si la inspectorat.

    Prietena mea trimite copie la hartia respectiva catre senatorul Iulian Urban aici iulian.urban@senat.ro si aici office@asistentapentruconsumatori.ro si aici iulian.urban@gmail.com . Nu stiu inca ce raspuns a primit.

    In cazul meu, au primit pitica pentru ca nu aveau nici un motiv legal sa nu o primeasca. De cate ori murmurau le ceream sa-mi dea in scris ca virusul de la un copil nevvacinat poate imbolnavi un copil vaccinat pentru acel virus.

    Mai este un raspuns postat de nostrabrucanus aici https://nostrabrucanus.wordpress.com/2008/09/03/fabrica-de-sclavi-episodul-2-continuare/

Lasă un răspuns

